KLantbeleving voor leiders 9 april 2025
Wegens succes herhaald!
Op 9 april organiseert NECXT, een adviesbureau op het gebied van klantbeleving met veel ervaring bij diverse kinderopvangorganisaties, een speciale dag voor bdKO-leden: ‘Klantbeleving voor Leiders – van strategie tot praktische implementatie’
Wil jij leren hoe andere organisaties zich onderscheiden door middel van klantbeleving en inzicht krijgen waar jij staat met je eigen organisatie? Wil jij een heldere strategie klantbeleving en die ook praktisch tot uitvoer brengen? Op 9 april krijg jij deze inzichten en werk je aan de aanpak voor jouw eigen organisatie, van 10:00 -17:00 uur plus aansluitend diner op een prachtige locatie.
Waarmee ga je aan de slag:
- Hoe werkt klantbeleving
- Wanneer is deze onderscheidend
- Waar staat jouw organisatie (maak je eigen klantbeleving maturity-test)
- Waar wil ik heen?
- Waarom en hoe zorgt klantbeleving voor groei van mijn organisatie
- Hou schrijf ik eenvoudig mijn eigen klantstrategie?
- Hoe operationaliseer ik deze – 3 simpele stappen om je klantbeleving te laten groeien, bouw je eigen klantbeleving motor
- Inspirerende klantbeleving benchmarks komen aan bod
Wanneer
9 april van 10:00-17:00 uur
Door wie
Deze dag wordt begeleid door Nils Schmeling van NECXT, een adviesbureau op het gebied van klantbeleving met veel ervaring bij diverse kinderopvang organisaties.
Meer informatie volgt