tevreden-nl

Wat meet de Net Promotor Score (NPS) nu precies?

De NPS is een eenvoudig maar krachtig instrument om met één enkele vraag de loyaliteit van klanten te meten. Hiermee kan een indicatie worden verkregen over het groeipotentieel van uw organisatie.

Regelmatig ontvangen wij vragen van organisaties omtrent het meten van NPS scores. Reden voor ons om hier eens op in te zoomen.

Klik hier voor een volledige uitleg over NPS vanuit marktonderzoek standpunt.

Tevreden.nl biedt verschillende onderzoeken waarin de NPS-vraag geïntegreerd is en waarvan de rapportages conform juiste methodiek worden opgesteld. Eén daarvan is de Quick Scan, de ultieme, gemakkelijke en bovendien laagdrempelige manier om een thermometer in uw organisatie te steken(met beantwoording van slechts 10 vragen). Wilt u meer weten over onze producten; waaronder de Quick Scan? Meer informatie vindt u hier 

 

illustratie Tevreden.nl De opwaartse lijn
Masterclasses voor de Kinderopvang
Workshops voor de Welzijnsbranche